onsdag 9 maj 2012

Otålig

Har fått för vana att sitta och plugga/surfa i vardagsrummet med utsikt över brevlådan vid vägen. Så fort postbilen åker förbi är jag snabb ut och nyfiken om I-20 formuläret kommit från skolan.
Jag och vänner/familj märker av humörsvängningar då jag är både otålig och stressad att få mitt visum och komma iväg. Det börjar bli lite ont om tid eftersom jag valde att vänta lite längre med att acceptera lånet från banken och jag hoppas att det inte blir något strul med intervju-tider på ambassaden. Under tiden har jag fyllt i det elektroniska formuläret på deras hemsida, fotat mig i en automat och samlat nödvändiga papper.
Har också unnat mig en skön garderobsrensning och sålt/gett bort mycket kläder.
Kyle skickade ett HeyTell meddelande idag och sa att han fått brev från skolan, men tror inte det är något viktigt. We shall see!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar